اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۷۲

توقیف قند و شکرهای غیراستاندارد در بازار مولوی تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ , بازدید: ۴۶۶۲
مدیرکل استاندارد استان تهران از شناسایی و توقیف هفت برند قند و شکر غیراستاندارد در بازار مواد غذایی مولوی تهران در مردادماه خبر داد.

مدیرکل استاندارد استان تهران از شناسایی و توقیف هفت برند قند و شکر غیراستاندارد در بازار مواد غذایی مولوی تهران در مردادماه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران تهران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، مسلم بیات در تشریح این خبر گفت: در جریان بازرسی بازرسان استاندارد از مراکز عرضه مواد غذایی، بیش از سه هزار بسته قند و شکر غیراستاندارد را در این مراکز توقیف کردند.

 

بیات در خصوص برند این قند و شکرها توضیح داد: قند و شکرهای غیراستاندارد توقیف‌شده، با نام‌های تجارتی زرین‌دانه، موهبت، نریمان، پاسارگاد، فرجی، و نوگل بودند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اجباری بودن استاندارد قند و شکر، از مصرف‌کنندگان خواست حتماً به استاندارد بودن مواد غذایی مورد مصرف توجه کنند و شماره ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد را به سامانه 10001517 پیامک کنند تا از اعتبار نشان استاندارد کالای مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016