اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۶۳۱۹

روابط عمومی: بررسی تعامل چند اتحادیه درموضوع تداخل صنفی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ , بازدید: ۳۸۷۱
با حضور رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف تهران

در راستای ایجاد تعامل و همکاری میان سه اتحادیه رستورانداران - کبابی و حلیم -  چلوکبابی و چلوخورش و در موضوع تداخل صنفی میان فعالان این صنوف جلسه ای با حضور رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف تهران، روسای اتحادیه های مربوطه، دبیر اجرایی اتاق و نماینده اماکن امروز یکشنبه ۶مرداد ۹۸ در اتاق تشکیل شد.

 

راین جلسه قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در سخنانی خطاب به روسای اتحادیه های حاضر در جلسه گفت: صدور پروانه کسب باید بر اساس ضوابط داخلی و متراژ و مقررات تعیین شده انجام گیرد اما عده‎ای هستند که بدون توجه به این امر اقدام به شروع کسب و کرد کرده و منجر به بروز برخی چالش ها در جامعه می شوند؛ بر این اساس مهمترین اولویت اتحادیه ها باید ساماندهی واحدهایی باشد که بدون توجه به ضوابط و مقررات قانونی در سطح شهر فعالیت می کنند.

فراهانی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی جامعه تاکید کرد: در چنین شرایطی وظیفه همه ما این است که رفاه حال مردم را سرلوحه کارمان قرار بدهیم و مراعات حال و روز آنها را داشته باشیم، عرصه را نباید برای مردم تنگ کنیم که یکی از کارها برای رسیدن به این مهم تعامل و همکاری بیشتر اتحادیه ها در موضوع تداخل صنفی است.

در این جلسه همچنین ابراهیم درستی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران ضمن دعوت از اتحادیه ها برای تعامل و همکاری بیشتر گفت: اوضاع و وضعیت کسب وکار برای کسبه بسیار سخت و همراه با چالش های متعدد است و آن چیزی که می تواند در این شرایط چاره ساز باشد تعامل و همکاری همه اتحادیه ها در امور مربوطه جهت رفع برخی اختلافات در راستای تسهیل کار واحدهای صنفی و در حقیقت رفاه حال مردم است که امیدواریم این مهم با درایت و خرد جمعی همه دست‎اندکاران تحقق یابد.

در جریان این جلسه پس از ارایه گزارش مسئول بازرسی و نظارت اتاق از بازرسی های انجام یافته  از واحدهای تحت پوشش اتحادیه های فوق‎الذکر و صحبتهایعلی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه رستورانداران و علی اکبر نریمانی رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش- حسین محمدی رئیس اتحادیه کبابی و حلیم  تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد در گام نخست ظرف مدت ۴۸ ساعت از سوی اتحادیه های مربوطه اجرا شود.

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016