اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۶۳۳۹

جهانتاب:اهمیت رنگ مناسب در صندلی های رستوران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ , بازدید: ۴۵۲۴
واقعیت این است که طیف گسترده رنگ ها به گونه ای تعریف شده است که انتخاب های زیادی را پیش روی طراحان رستوران قرار می دهد. از مواد و شکل گرفته تا پارچه های مورد استفاده برای تزئین و طراحی صندلی رستورانی، گزینه های متعددی وجود دارد که قبل از انتخاب صندلی رستورانی باید به آن اندیشید. اما شاید یکی از مهم ترین تصمیماتی که در انتخاب صندلی رستورانی باید اتخاذ کنید، انتخاب رنگ است.

 

چگونه رنگ مناسب برای صندلی های رستوران انتخاب کنید

 

همانطور که می دانید، چینش یک رستوران به عوامل مختلفی وابسته است که یکی از آن ها، خرید میز و صندلی رستورانی است. اما تنها خرید یک سری میز و صندلی رستورانی، کفایت نمی کند و آن چه که بعد از راحتی و زیبایی آن ها مهم است، رنگی است که برای میز و صندلی رستورانی انتخاب می کنید.
ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای صندلی های رستوران بپردازیم. با ما همراه باشید.


چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای صندلی های رستوران

واقعیت این است که طیف گسترده رنگ ها به گونه ای تعریف شده است که انتخاب های زیادی را پیش روی طراحان رستوران قرار می دهد. از مواد و شکل گرفته تا پارچه های مورد استفاده برای تزئین و طراحی صندلی رستورانی، گزینه های متعددی وجود دارد که قبل از انتخاب صندلی رستورانی باید به آن اندیشید. اما شاید یکی از مهم ترین تصمیماتی که در انتخاب صندلی رستورانی باید اتخاذ کنید، انتخاب رنگ است.

باور کنید یا نه، روانشناسی رنگ به انتخاب رنگ مناسب برای صندلی های رستوران بسیار کمک خواهد کرد. رنگ مناسب قطعا می تواند در تجربه مشتریان رستوران شما تاثیر متفاوتی داشته باشد. قبل از آنکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، این نکات را در ذهن داشته باشید.

 
دکوراسیون آبی رستوران
آبی – رنگی که در انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید.

رستوران های زیادی وجود دارند که از رنگ آبی برای دکوراسون فضای داخلی رستوران استفاده نمی کنند. به این دلیل که رنگ آبی اشتها را به حداقل ممکن می رساند و می تواند حتی اشتها را کور کند. این دقیقا همان چیزی است که مشتریان مایل به تجربه آن نیستند. اما اگر علاقه زیادی به این رنگ دارید، نباید از رنگ آبی به تنهایی و به شکل متمرکز استفاده کنید و باید از رنگ های ترکیبی و مکمل آن برای خنثی کردن اثر بی اشتهایی آن بهره ببرید. بر عکس اگر رنگ زیبایی مانند آبی به درستی در دکوراسیون یک رستوران استفاده شود، می تواند فضای بسیار زیبا و شیکی بسازد.

 

 
دکوراسیون زرد و قرمز رستوران


دانستن این که بسیاری از رستوران ها از رنگ قرمز و زرد برای صندلی و کاناپه رستوران و حتی طراحی داخلی رستوران استفاده می کنند، چندان دور از ذهن نیست. اما چرا؟ به این دلیل که رنگ زرد و قرمز اشتها را افزایش می دهند. بسیاری از کسب و کارها از این اطلاعات ارزشمند هنگام طراحی رستوران ها و انتخاب رنگ برای دکوراسیون خود استفاده می کنند.

البته، این لزوما به این معنی نیست که هر صندلی در رستوران شما باید قرمز یا قرمز قناری باشد. بسته به نوع و سبک رستوران شما، استفاده از این رنگ ها می تواند بسیار کارا باشد، اما نباید در استفاده از این رنگ ها زیاده روی کنید.

به طور کلی، رنگ قرمز و یا زرد با سایر رنگ های خنثی و مواد مانند پد صندلی چوب فلزی یا قهوه ای می تواند یک طراح داخلی فوق العاده رستوران را به ارمغان آورد.
به عنوان مثال، استفاده از صندلی های فلزی با پوشش صندلی های قرمز می تواند در نظر مشتریان شما بسیار زیبا جلوه کند. همچنین قرار دادن صندلی های رستوران زرد رنگ در پاسیو و فضاهای باز رستوران، حال و هوای آفتابی را از آن رستوران می کند.

 
دکوراسیون خاکستری رستوران
سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای

این رنگها بسته به نحوه استفاده آنها، خنثی هستند. سفید، سیاه، قهوه ای و خاکستری اغلب در بسیاری از مبلمان رستوران و همچنین رنگ پس زمینه استفاده می شود. استفاده از این رنگ ها به این دلیل است که پس زمینه ای خنثی ایجاد می کنند که می توانند طراحی انعطاف پذیری را ایجاد کند. پس زمینه خنثی در یک رستوران به شما اجازه می دهد تا از تقریبا هر رنگ مبلمان رستوران استفاده کنید.

میز و صندلی چوبی قهوه ای یا سیاه، می توانند احساس گرما و صمیمیت فوق العاده ای را در فضای رستوران ایجاد کند. هنگام استفاده از رنگ های دیگر، صندلی های سیاه و سفید براق جلوه ای ویژه به خود می گیرند.

این نکات را حین انتخاب و خرید صندلی رستورانی مد نظر قرار دهید تا بتوانید ایده های بی نظیر خود را در رستورانتان پیاده سازی کنید و به مشتریان خود تجربه ای بی نظیر از صرف غذا ارائه دهید.

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016