اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۱۳

هشدار به سواستفاده از نام رستوران توسط واحد های غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ , بازدید: ۳۰۱۴
سید علی اصغر میرابراهیمی: با واحد هایی که بدون پروانه کسب از این اتحادیه با نام رستوران فعالیت میکنند ،برخورد قاطع می گردد.


حسب‌گزارش‌های  روزانه شهروندان از واحد هایی که با نام رستوران فعالیت می نمایند  وبا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان و زحمات کادر درمانی  را به خطر انداخته اعلام می گردد: 


واحد های صنفی دارای پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند و تا کنون هیچ واحدی از این اتحادیه بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و‌تخلفات پلمپ نگردیده است .

واحد بازرسی اتحادیه رستوران براساس گزارش های مردمی که روزانه به اتحادیه واصل میگردد با دستور صریح سید علی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه موظف و مکلف هستند ، به تمامی شکایات رسیدگی و نتیجه کتبی آن را در پایان روز اعلام نمایند .


در بازرسی های انجام شده مشخص گردید، واحدهایی بدون پروانه کسب‌از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران و با سواستفاده از نام رستوران به صورت حقیقی و‌مجازی ضمن عدم رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت مینمایند که با اخطار ماده ۲۷ و۲۸ قانون نظام صنفی توسط  بازرسان  این اتحادیه به متصدیان واحدهای متخلف ابلاغ گردید.

هشدار جدی رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 
سید علی اصغر میرابراهیمی به واحد هایی که از نام رستوران بدون پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران فعالیت مینمایند ،هشدار داد.

در راستای وظیفه ملی برای کاهش ویروس کرونا ، واحدهایی که با سو استفاده از نام رستوران و عدم رعایت موارد بهداشتی موجب بی اعتباری صنعترستوران و اعضای محترم دارای پروانه کسب ازاتحادیه  رستوران و سلف سرویس های تهران گردیده اند ، درصورت مشاهده با برخورد قاطع بازرسان این اتحادیه مواجه خواهند شد .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016