اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۵۴۹

موارد مشکوک را فورا به اتحادیه رستوران گزارش دهید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ , بازدید: ۲۸۰۱
با هوشیاری صاحب یک رستوران در شرق تهران ، سوء استفاده کننده از نام تعزیرات حکومتی در اخاذی خود ناکام ماند.

همکار گرامی 

در اطلاع رسانی ها  اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران به صورت مکرر در ارتباط با مراجعه  و یا تماس تلفنی افراد سود جو و فرصت طلب با جعل عناوین دولتی جهت اخاذی از رستوران ها هشدار های لازم ابلاغ گردیده است.

شخصی با نام حبیب اللهی در تماس تلفنی با رستورانی در شرق تهران خود را مامور تعزیرات حکومتی معرفی نموده  و ضمن توهین به متصدی رستوران و با اعلام اینکه رستوران مورد نظر با حضور 3 قاضی هم اکنون مبلغ 400 میلیون ریال جریمه  گردیده است نسبت به پلمپ رستوران تهدید می نماید.

با توجه به آگاهی و هوشیاری متصدی رستوران و مقاومت در برابر اخاذی ، شخص سودجو و فرصت طلب از متصدی درخواست می نماید مبلغی  معادل 100 میلیون ریال به حسابی واریز نموده تا بخشش جریمه انجام پذیرد.

عملکرد صحیح متصدی رستوران و نیزگزارش موضوع  به اتحادیه  ، شخص فرصت طلب و سود جو را در اجرای نقشه خود ناکام گذاشت.

اتحادیه رستوران  با توجه به حساسیت موضوع و جهت احقاق حقوق صنفی این رستوران و همکاران دیگر از طریق سازمان تعزیرات تا حصول نتیجه پیگیری های لازم را اعمال می نماید.

اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران متذکر میگردد

موارد مشکوک را در اسرع وقت به روابط عمومی اتحادیه رستوران به شماره 02166486644 داخلی 110 و یا به شماره 09121076099  گزارش نمایید.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016