اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۵۵۵

تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل اسیب دیده

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۳۶۱
با توجه به ارسال نامخ شماره ۲۱۸۳۷/۳۳ ج مورخ ۱/۴/۱۴۰۰ در خصوص مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل اسیب دیده اعلام می گردد.

با توجه به ارسال نامخ شماره 21837/33 ج مورخ 1/4/1400  در خصوص مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل اسیب دیده اعلام می گردد.

حمایت های بیمه ای

الف-برای مشاغل و کسب و کار های اسیب دیده از کرونا بیمه سهم کارفرمایی اردیبهشت و خرداد 1400 به مدت 2 ماه امهال می گردد.

ب-برای مشاغل و کسب و کار های به شدت اسیب دیده از کرونا ،شمول بند (ث) قانون بودجه 1400کل کشور،موکول به رعایت شزط حفظ یا افزایش سطح اشتغال نیروی انسانی نخواهد بود.

 

همچنین شرکت ها مرتبط با خدمات عمومی(برق و گاز) تا پایان شهریور از قطع خدمات به مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده به علت وجود بدهی خودداری نمایند.

ین تمدید بر اساس مصوبه شماره دو هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی کرونا صورت گرفت و به موجب آن ۱۲ رسته کسب و کار به شدت آسیب دیده از کرونا مورد حمایت قرار گرفتند.

در راستای حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارها در سال جاری، کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، بسته جامع حمایت های اقتصادی مالی، بانکی و بیمه‌ای را برای سال ۱۴۰۰ تمدید کرد و بر اساس اعلام معاونت اقتصادی رئیس جمهوری با توجه به تبعات اقتصادی همه‌گیری ویروس کرونا در کشور که باعث شد از مشاغل و کسب و کارها دچار آسیب شوند، در کارگروه اقتصادی برای حمایت از کسب و کارهای آسیب از کرونا تصمیماتی اتخاذ و سال گذشته جمعا ۷۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت مستقیم و در قالب تسهیلات به افراد و خانوارها پرداخت شد.

بر این اساس صاحبان مشاغل و کسب و کسب و کارهای مشمولمراکز پذیرایی تالارهای پذیرایی، رستوران ها، چایخانه های قهوه خانه ها، مراکز تهیه و طبخ غذا) برای ثبت نام باید به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016