اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۵۵۷

مراحل اطلاع رسانی خبرها در اتحادیه رستوران تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ , بازدید: ۲۱۹۱
هر گونه ابلاغ ، اطلاعیه ، موارد مهم با قید فوریت ، مطالب آموزشی و ... برای رستوران های شهر تهران و تحت پوشش این اتحادیه ، بصورت زیر انجام می پذیرد و معتبر می باشد جهت اطلاع لینک را کلیک نمایید.

همکار گرامی به اطلاع می رساند

هر گونه ابلاغ ، اطلاعیه ، موارد مهم با قید فوریت ، مطالب آموزشی و ... برای رستوران های شهر تهران  و تحت پوشش این اتحادیه بصورت مراحل زیر به ترتیب انجام می پذیرد :

1- درج خبر در سایت

تمامی موارد (ابلاغ ، اطلاعیه ، موارد مهم با قید فوریت ، مطالب آموزشی و ...) پس از اعتبار سنجی در سایت اتحادیه   RST-TEH.ir  بارگذاری می گردد.

 

 

2- ارسال لینک خبرسایت در برنامه واتساپ

لینک خبر پس از درج در سایت در برنامه واتساپ برای رستوران های دارای  پروانه کسب ارسال می گردد. 

الف - در صورتیکه در برنامه واتساپ لینک خبر مانند  تصویر زیر برای شما ارسال نمیگردد ،شماره تماس 09121076099 را در تلفن همراه خود  ذخیره و نام رستوران و متصدی را در برنامه واتساپ ارسال  نمایید.

ب- روابط عمومی اتحادیه جهت حفظ امنیت  و عدم دسترسی به شماره  تماس همراه شما ، کانال  عمومی در برنامه  واتساپ تشکیل نمیدهد و لذا تمامی خبرها را بصورت اختصاصی  برای شما ارسال می نماید .

ج- روابط عمومی اتحادیه همواره  موظف و مکلف به پاسخگویی پرسش های شما در برنامه واتساپ می باشد .

((همواره در دسترس شما هستیم ))

دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران بصورت آنلاین می توانند در هر لحظه از طریق برنامه واتساپ با  روابط عمومی اتحادیه رستوران  ارتباط مستقیم برقرار نمایند .

 

 

3- ارسال لینک خبرسایت در برنامه تلگرام

با توجه به فیلترینگ تلگرام  تا اطلاع ثانوی ،تمامی لینک های خبری درج شده در سایت  در برنامه واتساپ ،  بلافاصله برای دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران ارسال می گردد

 

 

4-ارسال لینک خبرسایت از طریق سامانه پیامکی

 لینک خبرهای مهم با قبد فوریت تنها از طریق سامانه پیامک خدماتی  اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران  از  شماره اختصاصی 00982166404991  برای تمامی اعضا تحت پوشش ارسال می گردد.

یاد آوری : همکار گرامی  توجه فرمایید ،خبرهای مهم و فوری از طریق سامانه پیامک ارسال می گردد و لذا  برای  دسترسی  و اطلاع از باقی خبرها می بایست از طریق مرحله 2 (واتساپ ) و یا مرحله 1( مراجعه به سایت ) اقدام فرمایید.

 

 

5- درج خبر های سایت در برنامه اینستاگرام

خبرهای درج شده سایت در صفحه اختصاصی اینستاگرام اتحادیه  رستوران و سلف سرویس های تهران بارگذاری و استوری می گردد

نشانی اینستاگرام اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

https://www.instagram.com/restaurant_union_tehran

 

 

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

 

 

 

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016