اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۵۷۸

موارد مشکوک و کلاهبرداری را به اتحادیه گزارش دهید

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۴۴۸
در اطلاع رسانی ها اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران به صورت مکرر در ارتباط با مراجعه و یا تماس تلفنی افراد سود جو و فرصت طلب با جعل عناوین دولتی جهت اخاذی از رستوران ها هشدار های لازم ابلاغ گردیده است.

در اطلاع رسانی ها  اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران به صورت مکرر در ارتباط با مراجعه  و یا تماس تلفنی افراد سود جو و فرصت طلب با جعل عناوین دولتی جهت اخاذی از رستوران ها هشدار های لازم ابلاغ گردیده است.

به طور مثال در لینک زیر یک مورد کلاهبرداری  از رستورانی در شرق تهران  که با هوشیاری صاحب رستوران ، سو استفاده کننده در اخاذی  ناکام ماند .

https://rst-teh.ir/Home/News/10549

 در روز های اخیر نیز فردی ضمن تماس تلفنی با مدیران رستوران ها با معرفی خود به عنوان مامور دولت ، تعزیرات ، قاضی و عناوین مشابه قصد کلاهبرداری داشته است .

این فرد ضمن تهدید مدیران رستوران ها مبنی بر اینکه پرونده  رستوران به بهانه گرانفروشی و یا جریمه و .... در حال بررسی می باشد ، با تهدید مدیر رستوران  درخواست مبالغی کلان را جهت رفع مشکل کرده و اعلام می نماید در صورتیکه  یه شماره حساب ایشان بابت  خیریه  کمک مالی کنید  مشکل شما بر طرف خواهد شد .

اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران از شما همکار گرامی درخواست می نماید ضمن هوشیاری کامل مواردی از این قبیل را در اسرع وقت به اتحادبه رستوران و سلف سرویس های تهارن گزارش نمایید.

همچنین در هر ساعتی از شبانه روز در صورت مواجه با موارد مشکوک لطفا با آقای مازیار عصام به شماره 09121076099 تماس حاصل نمایید .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016