اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۰۰

خبر تکمیلی در رابطه با انعقادقرارداد دفاتر خدمات سلامت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۶۸۳
پیرو درج خبر شماره۱۱۵۹۷ در سایت رسمی اتحادیه رستوران و باتوجه به پرسش های همکاران گرامی توضیحات تکمیلی ارائه می گردد.

همکار گرامی

پیرو درج خبر شماره11597  در سایت رسمی اتحادیه رستوران و باتوجه به پرسش های همکاران گرامی توضیحات تکمیلی ارائه می گردد.

حسب تصویر شماره 1 نامه اتاق اصناف تهران به شماره 73293/33ج به تاریخ 6/9/1400  با پیوست های ارسالی تصویر شماره 2 و3و4 به موضوع عدم وجاهت قانونی انعقاد قرارداد دفاتر خدمات سلامت با اصناف واخذ هر گونه وجه و نیز الزام مرکز و اماکن عمومی به انجام خود اظهاری و خود کنترل بهداشتی جهت اطلاع و اقدام برای اطلاع همکاران در اسرع وقت عملیاتی گردید.

ضمن توجه به  موارد های نامه شماره 3 و 4 ریاست مرکز اصناف و بازرگانان ایران (مورد1 نامه ) انجام خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی الزامیست .

در مورد 2نامه مذبور به صراحت درج گردیده براساس ماده 2 دستورالعمل (( نحوه اجرای خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی )) مدیران مراکز موصوف مخیر به انتخاب یکی از روش های انجام خود کنترلی و خود اظهاری  بهداشتی مندرج در ماده مذکور می باشد .

بدین جهت انجام خودکنترلی و خود اظهاری بهداشتی الزامیست ، لیکن انجام خود کنترلی و خود اظهاری  بهداشتی به یکی از روش های مندرج در ماده 2 دستورالعمل فوق انجام میگردد

و لذا هیچ تکلیفی دال بر انعقاد قراردادخود اظهاری و خود کنترل بهداشتی با دفاتر خدمات سلامت ، متوجه مشارالیهم نمی باشد.

همچنین در تصویر شماره 4 نیز به صراحت اعلام گردیده  با توجه به عدم تکلیف مالکین و مدیران مراکز و اماکن عمومی  به انعقاد قرارداد خودکنترلی  و خود اظهاری بهداشتی با دفاتر خدمات سلامت و عدم ذکر آن در پایگاه اطلاع رسانی صدرالاشاره ، اخذ هرگونه وجه و منوط نمودن صدور گواهی  صلاحیت بهداشتی  به انعقاد قرارداد مذبور ، فاقد وجاهت قانونی می باشد .

روش های خود اظهاری و خود کنترلی بهداشتی

  1. مدیر واحد صنفی خود دارای مدرک کارشناسی بهداشت محیط باشد
  2. بهره مندی از نیروی آزاد کارشناسی بهداشت محیط
  3. عقد قرارداد با دفاتر خدمات سلامت

بدیهسیت هر گونه اطلاعیه جدیدی در اسرع وقت برای همکاران گرامی ابلاغ می گردد.

روابط عمومی اتحادیه رستوران وسلف سرویس های تهران

این امکان وجود دارد تصاویر در تلفن همراه شما در حالت عمودی بصورت کامل قابل رویت نباشد ،جهت دریافت کامل تصاویر تلفن همراه خود را در حالت افقی قرار دهید 

تصویر شماره 1

تصویر شماره 2

تصویر شماره 3

تصویر شماره 4

 

 

 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016