اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۳۷

جزئیات فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان ابلاغ گردید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ , بازدید: ۱۵۵۳
رئيس اتاق اصناف تهران جزئيات فعاليت صنوف در ماه مبارک رمضان را تشريح کرد.

قاسم نوده فراهاني درباره فعاليت صنوف در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: ضمن تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، با هماهنگي ستاد مقابله با کرونا، اتحاديه هاي صنفي، معاونت نظارت بر اماکن عمومي تهران بزرگ و دستگاه هاي ذيربط در مورد فعاليت صنوف در ماه مبارک رمضان همچون سالهاي گذشته تصميماتي اتخاذ شده است که اين موارد براي تمامي واحدهاي صنفي از روز يک شنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان لازم الاجراست.

نوده فراهاني افزود : بر اين اساس امسال نيز همچون ديگر سالها با هر گونه حرمت شکني از طريق تظاهر به روزه خواري در واحدهاي صنفي برخورد خواهد شد. همچنين اجراي پروتکل هاي بهداشتي ستادملي مقابله با کرونا را نيز همچنان مورد تاکيد است و بر تمامي واحدهاي صنفي به شکل مستمر توسط واحدهاي بازرسي و نظارت اتاق اصناف تهران و اتحاديه هاي صنفي تهران نظارت به عمل خواهد آمد.

رئيس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: امسال برابر مصوبات ابلاغي فعاليت واحدهاي صنفي تهيه، طبخ و توزيع غذا از جمله اغذيه فروشي، رستوران هاي داخل شهري، چلوکبابي ها، کبابي ها، فست فودي ها، جگرکب ها، آبميوه و بستني، قهوه سراها، کافي شاپ ها، قهوه خانه ها ، سفره خانه ها اعم از سنتي و عادي و... از اذان مغرب تا اذان صبح مي باشد و اجازه فعاليت و يا عرضه مواد غذايي در واحد صنفي خود را نداشته و صرفا يک ساعت قبل از اذان مغرب ميتوانند به صورت بيرون بر فعاليت نمايند.

نوده فراهاني در عين حال در خصوص فعاليت واحدهاي صنفي اغذيه فروش و عرضهکننده غذاي سرد گفت: صنوف اغذيه فروشان مجاز هستند در طول روز صرفا غذاي سرد به صورت بيرون بر با رعايت کامل شئونات عرضه نمايند.

رئيس اتاق اصناف تهران در پايان از واحدهاي صنفي شهر تهران درخواست کرد تا درايام ماه مبارک رمضان همانند ساليان گذشته همکاري لازم در اجراي محدوديت هاي اعلامي را داشته و ضمن رعايت حرمت و احترام اين ماه عزيز همچنان پروتکل هاي بهداشتي را مد نظر داشته باشند.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016