اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۷۸

خبر فوری: ابطال کلیه تایید قیمت های غذا تا ۱۴۰۳/۳/۳۰

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ , بازدید: ۹۰۲
با توجه به ابلاغ سازمان بازرسی و نظارت کلیه تایید قیمت ها تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ ابطال و کلیه واحد ها موظف به اخذتایید قیمت جدید از اتحادیه می باشند .

همکار‌گرامی

پیرو‌نامه وزارت صمت به شماره  70589مورخ 1403/3/1 و ابلاغ مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف با موضوع  آشفتگی قیمت ها در رستوران های سطح شهر به اطلاع می رساند

حسب گزارش مردمی واصله از سامانه ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و پرونده های شکایتی ارجاعی اداره تعزیرات حکومتی تهران در‌ راستای صیانت از حقوق ‌مصرف‌کننده و حفظ ارامش بازار و‌پیشگیری از اعمال نرخ سلیقه ای و‌کاهش‌تخلفات، اتحادیه رستوران مکلف گردیده است ،ضمن ابطال کلیه تایید قیمت های صادره تا ۳۰/ ۳ /۱۴۰۳ نسبت به بررسی میزان، کیفیت و بهای تمام شده مواد مصرفی و هزینه سربار به تفکیک برای هر خوراک (با ارائه مستندات قابل بررسی و‌متقن) اقدام نماید.

لذا به همکاران محترم ابلاغ می گردد،  نسبت به تایید قیمت گذاری جدید برای خوراک های قابل عرضه با ارائه مستندات معتبر در اسرع وقت اقدام نمایند .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016