اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۸۱

افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی رستوران توسط حسن فهمیده

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ , بازدید: ۶۹۲
رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ضمن حضور و سخنرانی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران و صنایع وابسته ساعاتی را به بازدید از غرفه ها و گفتگو با فعالان این صنعت پرداخت

به گزارش روابط عمومی،رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران صبح چهارشنبه 10 مرداد ماه 1403 با حضور در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ضمن حضور و سخنرانی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران و صنایع وابسته ساعاتی را به بازدید از غرفه ها و گفتگو با فعالان این صنعت پرداخت

حسن فهمیده در مراسم افتتاحیه  ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران و صنایع وابسته(هورکا) ضمن خیر مقدم به کارشناسان و متخصصین این صنعت ضمن تشکر و قدردانی از متولیان برگزاری این نمایشگاه تخصصی  افزود: در سال گذشته  اتحادیه رستوران و اتحادیه چلوکباب شهر تهران  هر کدام با بیش از 70 سال سابقه فعالیت  در راستای ارائه خدمات بهتر و متمایز برای اعضای خود ادغام گردیده و در حال حاضر با تعداد بالغ بر 4000 عضو با نام جدید اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران فعال وبرای متقاضیان کسب و کار در این صنعت پروانه کسب صادر می نماید .

رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران با اعلام  اهمیت اهداف اتحادیه در سال جاری اضافه کرد:  مهمترین هدف ما ترغیب اعضا برای ارائه خدمات متمایزدر راستای افزایش سطح کیفیت و قیمت گذاری مناسب برای رضایتمندی بیشتر شهروندان  می باشد .

برگزاری نمایشگاه های تخصصی در این حوزه موجب آشنایی بیشتر مدیران رستوران ها با دستاورد های جدید متخصصین این حوزه می گردد.

فهمیده  با اشاره به اهمیت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در رستوران ها افزود : تجهیزات به روز در این حوزه توسط مهندسین و مبتکران این حوزه، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی موجب کاهش قیمت تمام شده خوراک نیز در رستوران ها می شود .

رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران  ضمن اهمیت بهره برداری ازتجهیزات به روز و پیشرفته در آشپرخانه  رستوران ها در راستای صرفه جویی انرژی اعلام کرد، دوران استفاده از تجهیزات سنتی درآشپزخانه های رستوران ها به پایان رسیده است و تلاش برای این تغییرات توسط اتحادیه رستوران و چلوکباب به طور جدی در حال پیگیری است.

رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب با اعلام اینکه نرم افزار های فروش در صنعت رستوران هر سال با ارائه دستاوردهای جدید موجب شگفتی می گردند، افزود: بهره وری از هوش تجاری  و امکانات جدید نرم افزارهای فروش برای مدیران رستورانها قطعا موجب افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان خواهد بود.

حسن فهمیده  ظرفیت های ششمین  نمایشگاه تخصصی از لباس فرم کارکنان، مواد اولیه و مبلمان رستوران در این نمایشگاه را برای بهره برداری مدیران رستوران ها را قابل قبول و ارزشمند توصیف کرد.

در ادامه  رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران با همراهی هیئت بازدید ساعاتی را به بازدید از غرفه ها و گفتگو با مدیران کسب و کار در این صنعت پرداختند.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران  

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016