اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۸۴

دیدار رئیس اتحادیه رستوران و معاون وزیر میراث فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ , بازدید: ۴۱۹
۲۰ مرداد ماه به دعوت آقای شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، حسن فهمیده رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب با حضور در وزارت میراث فرهنگی ساعاتی را با آقای شالبافیان را به کفتگو وتبادل نظر پرداختند.

به دعوت آقای شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از آقای حسن فهمیده رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران در راستای تعامل و هم افزایی و بهره وری از ظرفیت های مشترک ساعاتی را به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه معاون وزارت گردشگری ضمن خوش امد گویی به رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران با تشریح عملکرد کارشناسان حوزه خوراک  در راستای ترویج خوراک ایرانی در خارج از کشور و اشاره به تلاش های فراوان این وزارت خانه برای احیای عرضه خوراک اقوام در واحد های پذیرایی خبر داد .

حسن فهمیده با اشاره به عملکرد قابل قبول اتحادیه رستوران و چلوکباب شهرتهران در طول سال های گذشته، مسیر توسعه گردشگری خوراک را برای وزارت میراث  فرهنگی و اتحادیه رستوران و چلوکباب هم راستا و منطبق توصیف کرد.

فهمیده افزود:حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی و نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی سرآغاز همکاری مشترک وزارت میراث فرهنگی و اتحادیه رستوران و چلوکباب خواهد بود .

در ادامه اقای حسن فهمیده و آقای شالبافیان  با بررسی ظرفیت های مشترک جهت همراهی و همکاری بیشتر ،با کارشناسان خبره  درحوزه  گدشگری خوراک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016