اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۹۲

مرحله نهایی مسابقه و جشنواره منطقه ای طعم امید۲

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , بازدید: ۲۵۳
مرحله نهایی مسابقه و جشنواره منطقه‌ای (طعم امید ۲) با حضور رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران ومعاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید .

26 شهریوره ماه مرحله نهایی مسابقه و جشنواره منطقه ای  طعم امید 2  در سالن چلوکباب رفتاری با حضور حسن فهمیده رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران و آقای شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث برگزار و ضمن معرفی برترین های این جشنواره از برندگان تجلیل گردید .

حسن فهمیده  برگزاری  جشنواره و مسابقه طعم امید 2 را فرصتی برای انعکاس  توانمندی  معلولان در جامعه دانست و ضمن بازدید از روند اجرای جشنواره با شرکت کنندگان نیز دیدار و گفتگو کرد .

در این جشنواره، مریم گیلانی لاریمی از گروه معلولیت جسمی حرکتی، مریم مستوفی از گروه معلولیت سندروم داون و زینب بابایی زیارتی از گروه معلولیت نابینایان رتبه‌های نخست را به دست آوردند.

با نظر داوران این جشنواره، فاطمه توکلی از گروه سندروم داون شایسته تقدیر معرفی شد و در مرحله منطقه‌ای این جشنواره، برگزیدگان از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران حضور داشتند و بایکدیگر رقابت کردند.

گفتنی است که افراد برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری راه یافتند.
جشنواه طعم امید ۲ با شعار "طعم‌گردشگری با افراد تاثیرگذار دارای معلولیت" با رقابت معلولان جسمی و حرکتی برگزار شد.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016