اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۹۳

دیدار روسای اصناف با سردار محمدیان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۳ , بازدید: ۴۴۷
روسای اصناف با سردار محمدیان و مسئولین فراجا در یک نشست صمیمانه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند

یه مناسبت آغاز هفته وحدت، حسن فهمیده در یک نشست صمیمانه با همراهی هیئت رئیس اتاق اصناف تهران  و روسای اصناف و هیئت امنای بازار در یک نشست صمیمانه با سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار مصدق جانشین رئیس پلیس پایتخت، سرهنگ فتحی زاده وسرهنگ رفیعی ازمعاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران ساعاتی را به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

حسن فهمیده با تبریک آغاز هفته وحدت ، این هفته را فرصت مغتنمی برای هم افزایی و هم گرایی بیش از پیش برای اصناف و فراجا دانست.

رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی پایتخت در مراقبت و حفاظت از اصناف افزود:

تحکیم پایه های رشد اقتصادی در حوزه  کسب و کار مستلزم تقویت همکاری بیشتر اصناف و نیروی انتظامی  می باشد.

در ادامه حسن فهمیده با طرح مشکلات رستوران ها و چلوکبابی ها در ارتباط با فعالیت افراد فاقد پروانه کسب به تشریح از روند عملیات بازرسی در اتحادیه پرداحت و اضافه کرد: دفاع از حقوق اعضای صنف و رفع موانع فعالیت برای اعضا ، مهمترین  الویت این اتحادیه می باشد.

در این نشست روسای اتحادیه صنفی و اعضای هیئت امنای بازار، هیئت رئیسه اتاق اصناف با مسئولین فراجا در ارتباط با رفع مشکلات اعضا برای بهبود فضای کسب و کار به تبادل نظر پرداختند.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016