اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۷۳۶۱

مادر شهیدان داود و محمد حسین فهمیده آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ , بازدید: ۲۷۳۱
رئیس و هیئت مدیره اتحادیه رستوران در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه کریمی ،مادر جناب آقای حسن فهمیده نایب رئیس دوم اتحادیه رستوران را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رستوران وسلف سرویس تهران حاجیه خانم فاطمه کریمی مادر گرامی شهیدان والامقام داود و محمد حسین فهمیده شامگاه دوشنبه 12 اسفند ماه پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

رئیس و هیئت مدیره اتحادیه رستوران در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه کریمی را به جناب آقای حسن فهمیده نایب رئیس دوم اتحادیه رستوران تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی

جناب آقای حسن فهمیده 

سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم فاطمه کریمی» مادر گرامی جنابعالی و شهیدان معزز «داود و محمد حسین فهمیده » را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

رئیس و هیئت مدیره اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016