اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۳۹۱

دیدار رئیس اتحادیه رستوران بامشاور فرمانده معظم کل قوا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ , بازدید: ۲۷۹۹
در این نشت سید علی اصغر میرابراهیمی با سردار دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های واحدهای صنفی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

نشست صمیمانه ریاست اتحادیه صنف رستوران و سلف سرویس تهران با مشاور فرمانده معظم کل قوا

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران : در این نشت سید علی اصغر میرابراهیمی با سردار دهقان  مشاور فرمانده  معظم کل قوا  در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های واحدهای صنفی  به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

میر ابراهیمی در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا  و سرایت آن به میلیون ها نفر در سراسر جهان افزود :

این ویروس موجب  توقف فعالیت های اقتصادی در جهان گردیده است و توسط کارشناسان خبره نیز تخمین زده شده که اقتصاد جهان به واسطه این شوک اقتصادی کوچکتر شده و این بزرگترین رکود اقتصادی در دهه های گذشته را بوجود خواهد آورد.

 از زمان شیوع ویروس کرونا تمامی مشاغل دچار آسیب اقتصادی فراوان شده اند و رستوران ها که از مهمترین تفریحات خانواده ها بوده نیز از این امر مستثنی نیستند.

این روزها  بدلیل شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را سپری میکنیم ،مواردی همچون اجاره بها سنگین ، ارزش افزوده ، افزایش دستمزدها ،نوسان قیمت در مواد اولیه ،افزایش هزینه های سربار همچون آب برق و گاز و ... موجب گردیده قیمت تمام شده غذا برای شهروندان نیز افزایش یابد.

سردار دهقان با مهم شمردن نقش اصناف و با تاکید در اقدام فوری برای رفع مشکلات صنوف  افزود ، تلاش ها برای حل مشکلات اصناف در پسا کرونا  باید سرعت بیشتر داشته باشد.

در پایان نیز مقرر گردید مشکلات رستوران ها به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع دغدغه ها این صنعت اقدامات لازم اعمال گردد.

 

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016