اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۱۸

روابط عمومی: از اتحادیه استعلام بگیرید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ , بازدید: ۲۶۳۲
مهم و فوری

به اطلاع می رساند در صورت  دریافت هر گونه پیامک یا تماس تلفنی بصورت حقیقی یا حقوقی در ارتباط با دریافت گواهینامه اموزشی رستوران داری یا موارد مشابه به صورت مجازی و یا حضوری ، از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران استعلام بگیرید.

نظر به افزایش این موارد در چند روز گذشته و با هوشمندی رستوران داران و استعلام از اتحادیه با بررسی های لازم مشخص گردید بسیاری از این موارد توسط سودجویان و فرصت طلبان  انجام می گردد که فاقد اعتبار لازم و قانونی هستند در اين روزهاي سخت ، شيوع ويروس كرونا در كسب و كار بسياري از صنايع و فعاليت هاي  تولیدی ،خدماتي و توزیعی تاثير بسياري گذاشته  و صنعت رستوران نيز در اين موضوع مستثني نيست .

 اين موضوع سبب گرديده فرصتي  مناسب براي سودجويان فراهم شود تا با كرونا تجارت نمايند.

با توجه به ابلاغیه پلیس فتا ضمن ممنوعیت انجام این نوع تبلیغات ،در صورت مواجهه با هرگونه تبلیغات نامتعارف و غیر مجاز از طریق مراجعه ذیصلاح(پلیس نظارت بر اماکن عمومی،پلیس فتا)ضمن تشکیل پرونده و معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی از ادامه فعالیت متخلفین در فضای مجازی و حقیقی جلوگیری بعمل خواهد امد.

 

از کلیه همکاران درخواست می گردد در صورت دریافت پیامک یا تماس تلفنی بصورت حقیقی یا حقوقی در ارتباط با دریافت گواهینامه اموزشی رستوران داری یا موارد مشابه به صورت مجازی و یا حضوری ،از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران استعلام بگیرند.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

 

 

 

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016