اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۵۳

کلمه رستوران را چتری امن برای تخلفات خود نکنید.

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ , بازدید: ۳۴۴۳
سید علی اصغر میرابراهیمی : ضمن قدردانی و تشکر از اعضا این اتحادیه جهت اجرای کامل پروتکل های بهداشتی از برخورد با واحد هایی که با سوءاستفاده از نام رستوران موجب خدشه دار شدن اعتبار صنعت رستوران گردیده اند خبر داد.

همکار گرامی

با توجه به اعلام تمدید محدودیت ها  تا 18مهرماه 1399 از سوی  ستاد محترم ملی کرونا به اطلاع می رساند :

رستوران ها با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی (نصف ظرفیت پذیرش) مجاز به فعالیت تا اطلاع ثانوی می باشند.

 

همکار محترم توجه شما را به  تیتر خبرگذاری ایرنا در مردادماه1399 جلب می نماییم.

(( رستوران ها بالاترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند))

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، رستوران‌ها بالاترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته و بانک‌ها در رتبه دوم و اداره‌ها و موسسه‌ها در رتبه سوم قرار دارند.( خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران)

لینک خبر: http://www.irna.ir/news/83866182/

 

 اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران از زمان شیوع ویروس کرونا همواره با نظارت دقیق و کنترل واحد های تحت پوشش خود با اطلاع رسانی های لازم تلاش می نماید تا همواره رستوران ها از لحاظ رعایت  پروتکل های بهداشتی در رتبه اول قرار داشته باشند .

متاسفانه در روز های اخیر واحد های صنفی زیادی که از اتحادیه رستوران دارای پروانه کسب نمی باشند و در محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا مجاز به فعالیت نیستند ضمن عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با بهره برداری از نام و کلمه رستوران  در سردرب واحد صنفی ، تبلیغ درفضای مجازی موجب خدشه دار شدن اعتبار صنعت رستوران گردیده اند.

حسب دستورات لازم به بازرسین این اتحادیه مقرر گردید نظارت و بازرسی در مناطق تحت پوشش (از منطقه 2 الی22 شهرداری تهران) در دو شیفت  با گزارش کامل به صورت  ذیل انجام پذیرد.

  1. نظارت و کنترل عملکرد واحد های تحت پوشش این اتحادیه از لحاظ اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی.
  2. شناسایی واحد های صنفی که بدون پروانه کسب اتحادیه رستوران وسلف سرویس های تهران با سوء استفاده از نام رستوران  فعالیت می کنند ، برخورد قانونی و اعمال ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی گردد.

سید علی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران ضمن قدردانی و تشکر از اعضا این اتحادیه جهت اجرای  کامل پروتکل های بهداشتی از برخورد با واحد هایی که بدون مجوز و  با سوء استفاده از نام رستوران موجب خدشه دار شدن اعتبار  صنعت رستوران گردیده اند خبر داد.

رئیس اتحادیه افزود :  کلمه رستوران را چتری امن برای تخلفات خود نکنید.                                             

با واحد هایی که به نام رستوران ایتالیایی ، کافه رستوران ، رستوران سنتی و ... بدون مجوز از این اتحادیه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و یا عرضه قلیان سلامت شهروندان را به خطر می اندازند با همکاری و ایجاد گشت مشترک اتحادیه رستوران و بهداشت محیط با متخلفان برخورد قاطع و فوری خواهیم کرد .

روابط عمومی اتحادیه رستوران از شهروندان تقاضا می نماید ضمن رعایت کامل موضوعات بهداشتی در زمان حضور در رستوران ها ،تخلفات بهداشتی را به اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران  یه شماره  02166486644 داخلی 110 گزارش نمایند.

 

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016