اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۵۹

ممنوعیت یک‌‌ماهه فعالیت مشاغل غیرضروری ازساعت ۱۸ هر روز

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ , بازدید: ۳۹۸۴
سخنگوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: امروز در جلسه ستاد تصمیم گرفته شد از ۲۰ آبان به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ هر روز در تمامی استان‌ها محدودیت‌ها اعمال شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران وبه نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم‌های جدید اتخاذ شده در زمینه مقابله با کرونا گفت: امروز تصمیم بسیار مهمی گرفته و قرار شد از ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه (از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر) از ساعت ۱۸ هر روز محدودیتی اعمال شود که همه مراکز به جز مراکز ضروری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مراکز ضروری شامل رده‌های شغلی شماره یک هستند که شامل مراکز درمانی، داروخانه‌ها، امداد و نجات، آتش‌نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات عمومی به مردم مانند آب و برق و تلفن و مراکز ارائه دهنده مواد غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند. بقیه مشاغل از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند بود تا روز بعد.

همکار گرامی با توجه به اعلام محدودیت ها به اطلاع می رساند :

اتحادیه رستوران وسلف سرویس های تهران ظرف مدت 48 ساعت آینده با کسب استعلام های لازم از نهاد های مربوطه نوع فعالیت رستوران ها از لحاظ پذیرش مشتری درسالن و یا ارائه خدمات به صورت بیرون بر در زمان محدودیت ها را برای اعضای محترم اعلام می نماید.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016