اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۶۵

پایان ساعت کاری صنوف گروه یک در محدودیت های آذر ماه۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ , بازدید: ۳۲۱۶
اصناف مشمول منع رفت و آمد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح می شوند

اطلاعیه مهم روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

همکار گرامی به اطلاع می رساند پیرو اظهارات استاندارتهران در جلسه مربوط به دستورالعمل اجرایی محدودیت‌های کرونایی جدید ، اصناف مشمول منع رفت وآمد از ساعت9 شب تا 4 صبح می باشند.

جناب آقای محسنی بندپی استاندار محترم تهران  اظهار داشت: در مورد وضعیت اصناف نیز گروه ۱ فعال هستند، ولی مشمول منع رفت و آمد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح می شوند و باید تا ساعت ۸ فعالیت داشته باشند تا جریمه نشوند، مگر فعالیت داروخانه‌ها و فعالیت‌های امدادی که مشمول فعالیت ۲۴ ساعته هستند. مبنای جریمه برای تردد در این ساعت دوربین های نظارتی هستند.

وی تصریح کرد: در راستای رعایت عدالت گروه یک حق ارائه خدمات مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ را ندارند، به عنوان مثال فروشگاه‌های زنجیره‌ای حق فروش پوشاک یا مشاغل مربوط به گروه‌های دیگر را ندارد.

محسنی بندپی ضمن تشکر از اصناف جهت همراهی با ستاد کرونا افزود: به کمک اصناف و مردم باید شرایطی فراهم کنیم که در این دو هفته کنترل این بیماری با هدف جلوگیری از چرخه انتقال ویروس را شاهد باشیم و در این زمینه صنعت معدن، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مسئول اقدامات را مدیریت کنند.

اعضا محترم اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

- نظر به  اعلام رسمی استاندار تهران مبنی بر پایان ساعت کاری اصناف  (8 شب) در محدودیت های جدید  ،نسبت به ساعات کاری فعالیت رستوران و تردد پرسنل دقت لازم را اعمال فرمایید.

- پذیرش مشتری داخل سالن ممنوع می باشد.

- ارائه خدمات در رستوران ها به صورت بیرون بر مجاز می باشد.

(هر گونه اطلاع رسانی در ارتباط با فعالیت رستوران های تهران و تحت پوشش این اتحادیه  در سایت رسمی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران معتبر می باشد و استفاده از آن با ذکرمنبع  مجاز می باشد)

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

 

 

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016