اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۵۰۷

ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ , بازدید: ۱۳۹۷
با توجه به نامه شماره۹۹/۲۲۷۱۹ مورخ ۱۳۹۹/۶/۲۵ مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای پاسداشت زبان فارسی و ابلاغیه معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ، در اجرای مفاد تبصره ۹ ماده قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه به اطلاع می رساند : نیروی انتظامی موظف است از نصب و استفاده از علائم به زبان و خط بیگانه توسط مراکز تولید و توزیع و صنوف جلوگیری نماید.

به اطلاع می رساند 

با توجه به نامه شماره99/22719 مورخ 1399/6/25 مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای پاسداشت زبان فارسی و ابلاغیه معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ، در اجرای مفاد تبصره 9 ماده قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه  به اطلاع می رساند : نیروی انتظامی موظف است از نصب و استفاده از علائم به زبان و خط بیگانه توسط مراکز تولید و توزیع و صنوف جلوگیری نماید.

همچنین ماده14 آیین نامه اجرایی قانون مذبورمبنی بر استفاده از تابلو یا نوشته و نشانه هایی که منحصرا به غیرخط فارسی تنظیم شده باشد، به استثنا نشانه های بین المللی ممنوع است و نیروی انتظامی موظف است از نصب و ادامه استفاده از آنها جلوگیری نماید.

روابط عمومی اتحادیه رستوران وسلف سرویس های تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016