اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۵۱۰

رستوران ها رتبه اول در رعایت پروتکل های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ , بازدید: ۱۴۷۳
همکار گرامی با دقت مطالعه فرمایید

به اطلاع می رساند

علیرغم شیوع وسیع همه گیری ویروس کووید-19 در کشور و مواجهه مجدد برخی شهر ها با وضعیت قرمز و نارنجی متاسفانه پیرو بررسی ها و بازدید های میدانی صورت گرفته شاهد کاهش رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها ی بهداشتی دراصناف هستیم .

 همانگونه که در سال گذشته به موجب این پاندومی شاهد تعطیلی و محدویت فعالیت اصناف و در نتیجه وارد امدن خسارت های مالی هنگفتی به جامعه صنفی کشور بودیم به منظور پیشگیری از تکرار این رویه استفاده از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، تاکید بر عدم تجمع و کلیه موارد پروتکل های بهداشتی  را لازم می باشد .

رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در ابتدای سال توسط واحد های رستورانی موجب تیتر حبرگزاری ایرنا مورخ 1 مرداد ماه در سال جاری گردید.

در این خبر جناب آقای فرهادی معاون وقت بهداشت محیط وکار اعلام کرد، با بررسی های انجام گردیده در رعایت پروتکل های بهداشتی رستوران ها رتیه اول ، بانک ها رتبه دوم و موسسات و اداره ها در رتبه سوم قرار دارند.

 

همکار گرامی ، رعایت  پروتکل های بهداشتی توسط واحد صنفی شما  موجب افتخار آفرینی این صنعت در مبارزه با ویروس کووید 19  می باشد و می تواند موجب جلوگیری از موج چهارم و تعطیلی دوباره صنوف باشد.

 

امید است با همکاری بیشتر شما رستوران ها  رتبه اول در رعایت پروتکل های بهداشتی را تا پایان سال حفظ نمایند.

به امید روزهای بهتر

روابط عمومی اتحادیه رستوران وسلف سرویس های تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016