اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۵۲۲

نشست صمیمانه اتحادیه رستوران با معاونت محترم دادستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۷۸۰
سید علی اصغر میرابراهیمی با طرح مشکلات صنعت رستوران ، رسیدگی و بررسی موضوع ارزش افزوده را مهمترین مانع تولید در فعالیت رستورانی برشمرد و در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جدید خواستار همکاری همه نهاد های ذیصلاح برای رفع این مهم گردید.

در راستای تحقق اهداف  اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران در نامگذاری سال جدید( تولید،پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها)روز یکشنبه مورخ 1400/1/15 نشستی صمیمانه با حضور معاون دادستان و سرپرست  دادسرای مجتمع قضایی قدس تهران جناب آقای بنی حسینی  و رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس هایتهران جناب آقای میرابراهیمی ،مشاور و بازرس ویژه اتحادیه رستوران جناب آقای عصام  واعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار گردید.

سید علی اصغر میرابراهیمی  با طرح مشکلات صنعت رستوران ، رسیدگی و بررسی موضوع  ارزش افزوده را مهمترین مانع تولید در فعالیت رستورانی برشمرد و در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جدید خواستار همکاری همه نهاد های ذیصلاح برای رفع این مهم گردید.

در ادامه مشاور و بازرس ویژه اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران مازیار عصام و جناب آقای شیرازیان معاون اجتماعی  مطالبه گری ستاد تهران به بیان نقطه نظرات ونکات کارشناسی پرداختند.

در پایان این نشست بر ضرورت تعامل و هم افزایی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران با دادستانی و ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تهران تاکید گردید.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016