اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۹۶

نشست مدیران رستوران ها تهران و اتحادیه رستوران ها اروپا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ , بازدید: ۷۷۷
با مکاتبه های صورت گرفته با بخش اقتصادی سفارت امکان صدور ویزای شنگن - دعوتنامه تجاری(Business Visa) برای ۲۹ مدیر یا مباشر رستوران با همراه میسر گردیده است .

همکار گرامی به اطلاع می رساند با همکاری اتحادیه رستوران ، اتحادیه چلوکباب و آکادمی رستوبان و شرکت پژواک ، اولین نشست فنی و تخصصی مدیران رستوران های تهران با اتحادیه و سندیکای رسشتوران های اروپا در گشور های بلژیک ،هلند وآلمان برگزار در مرداد ماه 1401 برگزار می گردد.

 این نشست فنی و تخصصی با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه صنعت رستوران داری ضمن بررسی چالش ها و استفاده از فرصت ها در زمینه سرمایه گذاری و سرمایه پذیری ، شراکت تجاری ،فرانچایز برگزار می گردد.

نشست فنی و تخصصی رستوران داران شهر تهران با اتحادیه ، سندیکا و انجمن های رستوران های اروپا(بلژیک ،هلند و آلمان ) -

*برای شرکت در این نشست با شماره 09121076099 و 09395757102 تماس حاصل نمایید *

موارد مهم :

1- در تمام نشست ها مترجم تجاری همراه با شما می باشد .

2-با مکاتبه های صورت گرفته با بخش اقتصادی سفارت امکان صدور ویزای شنگن - دعوتنامه تجاری(Business Visa) برای 29 مدیر یا مباشر رستوران با همراه  میسر گردیده است .

3- ویزای شنگن شامل دعوت نامه تجاری ،پرواز رفت و برگشت ،هتل 4 ستاره همراه با صبحانه ،ترانسفر فرودگاهی،جابجای بین شهرها و کشورها،هزینه حضور در بازدیدها،ایاب و ذهاب بازدید ها ،مترجم تجاری،بیمه نامه مسافرتی ،برعهده شرکت پژواک می باشد .

4- کلیپ 1 دقیقه معرفی مدیر رستوران و فعالیت های ایشان(به زبان انگلیسی) توسط آکادمی رستوبان تولید گردیده و در تمام نشست ها پخش می گردد .

5- تولید و طراحی یک صفحه شخصی برای معرفی مدیررستوران همراه با Qr code اختصاصی همراه باطراحی و  چاپ کارت ویزیت و بروشور معرفی مدیر رستوران به زبان انگلیسی توسط آکادمی رستوبان انجام می پذیرد .

برنامه های اصلی 

یکشنبه 22 مرداد ماه - بروکسل (بلژیک)

میزبان : انجمن international taste institute -iTQi

که در راستای ارتقا سطح کیفی شرکت های تولید کننده غذا و نوشیدنی و افزایش فروش و درآمدزایی این شرکت ها فعالیت می کند. همچنین این انجمن سیستم ارزیابی و  امتیاز دهی خاص خود را دارد که در راستای اعتبار دهی به رستوران ها و شرکت ها استفاده می شود. 

 

سه شنبه 24 مرداد ماه -آمستردام (هلند)

میزبان : NFP(Netherlands Food Partnerships)

سازمان مشارکت غذایی هلند، این اتحادیه و شرکای هلندی آن از ابتکارات سازمان ها  در کشورهای کم درآمد و متوسط به صورت یکپارچه حمایت می کنند . به این ترتیب برای دستیابی به تغییرات محسوس در سیستم های غذایی پایدار و امنیت تغذیه نقش بسزایی دارند. 

 

جمعه 27مردادماه - کلن (آلمان)

میزبان :اتحادیه Food made in Germany

دارای طیف وسیعی از تولید محصولات خوراکی در اروپا میباشد. این انجمن از تجارت بین المللی مواد غذایی حمایت میکند و از تخصص آن گسترش صنعت غذا به کشورهای خارجی است.

 

*برای شرکت در این نشست با شماره 09121076099 و 09395757102 تماس حاصل نمایید *

 

درصورتیکه تصویر در تلفن شما بصورت کامل قابل رویت نمی باشد ، تلفن همراه خود را از حالت عمودی به افقی قرار دهید 

 

 

 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016